14 Kasım 2011 Pazartesi

Hocam.Com Öğrencilik ruhu adına... :)

Bir zamanlar üye olmuştum Hocam.com...

Verdiler elimize sıra numarasını. "Onay için bekleyeceksin" dediler. Başladık beklemeye...

Bekle bekle üniversite bitiyor. geçen gün baktım bir kaç kişi ilerlemişim sırada. 36100. sıradayım... Sıra gelecek. Beklemeye devam et dedim kendime...

Öğrenci adamız. Mağazadan alamıyoruz ki bir şeyler. Evde bile kuru ekmeğe talibiz. ne yapacaz derken. sürekli girdiğim sıra numarası sayfasında ne göreyim .Blog'una hocam.com ile yazı yaz. en öne geç, Kaynak yap diyor yani...

Yazdım bende Hocam.com ile ilgili bir yazı...


Sevgili Hocam.com yöneticileri,
Uzaktan Eğitim öğrencisiyim. Yukarıdaki yazıyı da kampüs'te öğrenim gören bir üniversite öğrencisi edasıyla yazdım.
Hocam.com' a bu duygu için geliyorum. Ne yapalım. başka türlü öğrencilik ruhunu tadamıyoruz...

Hiç yorum yok: